Klachtenafhandeling

Wij streven ernaar om iedere bestelling en/of opdracht vlekkenloos uit te voeren.

Indien er desondanks onze zorgvuldigheid toch klachten zijn, dan vernemen wij dit graag van u. 

Wij vinden het zeer vervelend als onze bestelling niet naar uw wens is uitgevoerd.

Vult u het onderstaande formulier in, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Of u kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0512 729048 of per email: info@howd.nlinfo@howd.nl

Wij streven ernaar om u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw ingevulde klachtenformulier te sturen, zodat u weet dat de klacht bij ons in behandeling is.

Binnen 2 weken krijgt u uitsluitsel van het plan van aanpak aangaande uw klacht.

Tevens willen wij u erop attenderen dat wij aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info, hier kunt u ook uw klacht kenbaar maken.

Indien nodig bestaat er ook de mogelijkheid om de Geschillencomissie Webshops van de SGC in te schakelen (zie onze algemene voorwaarden).

Wij gaan er vanuit dat dit niet nodig zal zijn, maar we willen u er wel op wijzen.