Klantenservice

Bestellen:

HOWD levert het beste assortiment voor je tuin. Het bestellen van artikelen gaat snel en gemakkelijk en bestaat uit de volgende stappen:

Winkelwagen: In de winkelwagen staan de artikelen die je wilt bestellen, het aantal en de prijs. Geef aan of je de artikelen wilt laten bezorgen of wilt ophalen bij onze afhaalbalie in Drachten

Je gegevens: Vul je adres- en verzendgegevens in. Bestaande klanten kunnen  inloggen om snel bewaarde gegevens op te halen

Controle: controleer je bestelling zorgvuldig

Betaalmethoden kiezen: Kies als betaalmethode voor IDEAL,rembours,of contant

Bevestiging: per e-mail ontvang je een bevestiging met onder meer het ordernummer


Hulp bij bestellen

Heb je hulp nodig bij het bestellen of andere vragen?

Op de volgende manieren kom je snel met ons in contact:

1.    E-mail: info@howd.nl

2.    Telefoon: +31 6 226 20 846

Wij helpen je zo snel mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend!


Bestelling annuleren of wijzigen

Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Stuur ons dan zo snel mogelijk email met je verzoek, contactgegevens en ordernummer. Annulering is mogelijk, indien je order nog niet in behandeling is genomen.


Aanbiedingen en prijzen

Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Voor je bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen, waarbinnen je artikelen kunt retourneren. Kortingscodes vervallen indien bestelde artikelen geretourneerd worden.


Toepasselijk recht

Op de koopovereenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.


Betalingsmogelijkheden

GP-Parts biedt u als service drie algemeen geaccepteerde betalingsmethoden. Er wordt onderscheid gemaakt naar online betalingen en betalingen in de winkel:


Online:

1) Ideal; via Ideal kunt u veilig en gemakkelijk betalingsverkeer onderhouden met howd.

2) Rembours betalen achteraf aan de postbode

3) Contante betaling bij afhalen in de winkel


Winkel:

U kunt contant betalen of met een overschrijving(in de meeste gevallen vooruit)


Gelieve contante betaling gepast te doen. 

In verband met onze veiligheid hebben wij geen grote sommen geld in kas.


Levering en afhalen

Nadat de betaling verwerkt is, gaan we direct over tot aflevering. Wij leveren onze artikelen in het algemeen binnen 2 tot 5 werkdagen.


Status van je levering

HOWD levert alle zendingen via TNT.In de orderbevestiging die je na bestelling van ons ontvangt, staan codes waarmee je de status van je levering kunt volgen via track & trace. Voer de track & tracé-codes in via deze pagina.


Bezorgkosten

HOWD rekent 7,- euro bezorgkosten.

Bij garantie of foutieve leveringen kunnen artikelen gratis geretourneerd worden.


Afhaalprocedure

Het is mogelijk bestelde artikelen af te halen bij onze winkel in Drachten. Wil je artikelen afhalen, kies dan voor deze optie tijdens het bestelproces. Bij af te halen bestellingen worden uiteraard geen bezorgkosten doorberekend. Zodra de artikelen klaar staan, ontvang je een e-mail. alleen afhalen tijdens openingstijden


Retouren en garantie

Retourkosten

Bij de 14 dagen retourgarantie retourneer je op eigen kosten. Bij garantie of foutieve leveringen kunnen artikelen gratis geretourneerd worden.

 

14 Dagen retourgarantie

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je na het doen van aankopen bij Gp-parts.nl het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product, indien mogelijk in originele staat en met originele toebehoren, worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. De portokosten voor het terugsturen dien je zelf te betalen. Tevens moet je het pakket degelijk verpakken en voldoende frankeren. Onvoldoende gefrankeerde post nemen wij niet in behandeling.


Fabrieksgarantie

Artikelen die binnen de garantieperiode defect gaan, kun je kosteloos naar ons retourneren. Stuur ons voor retourneren in het kader van fabrieksgarantie een e-mail. Na verzending ontvang je van ons een e-mail met informatie.